top of page

Group

Public·7 members

Ursus C360


Witam! Przymierzam się do przekładki silnika w 60-siątce, gdyż obecny niestety jest w tragicznym stanie. Docelowo miałby to być silnik z zetora 5211, wiadomo 3 cylindrowy. Czy ktoś z was może posiada c360 w takiej konfiguracji, ewentualnie orientuje się jakie przeszkody stoją na drodze takiej modyfikacji.




Ursus C360



Pierwszy zauważalny problem to obudowa rozrządu i przednia belka. Ci którzy przekładali silniki z 7211 pisali o wymianie obudowy na tą z c360. A co w przypadku gdy obudowa w zetorze jest bez wspomagania? Pasuje wtedy, czy również trzeba przekładać?


stary już wyjechany wał może nie wytrzymać większego obciążenia na górze od zetora.A co do rozrządu to jeśli masz bez wspomagania to jest taka sama jak ze wspomaganiem zakładasz dekiel od c360 i przód od c360 i idealnie pasuje sprzęgło prawie takie same jak u c360 inne rzeczy będą ci się zgrywały od c360


A co do remontu c360, to po lekturze forum stwierdzam, że chyba trzeba mieć szczęście żeby trafić w dobre części. Pogubiłem się co jest dobre, a co złe. Setki opinii, często ze sobą sprzecznych.


Ka shumë shpallje të reja në kategori të ndryshme që regjistrohen çdo ditë në MerrJep.com, pasi ne jemi reklamuesi më i madh në vend. Pavarësisht nëse jeni duke kërkuar me fjalë kyçe ursus c360,kategori,ose vendndodhje,MerrJep.com është vendi i duhur për ju sepse faqja jonë e internetit ka shumë përdorues dhe shumë shpallje të publikuara në shumë kategori të ndryshme.


Si hapësira më e madhe në internet për shit-blerje, MerrJep ju lejon të blini ose shisni në një mënyrë të thjeshtë dhe të lehtë! Shikoni të gjitha shpalljet bazuar në kërkimin tuaj ursus c360 Shitet, Blihet, Jepet me qera, Kërkohet me qera ose regjistroni një shpallje tani duke treguar se çfarë është ajo që blini ose shisni dhe përdorni të gjitha avantazhet që vijnë nga të reklamuarit në MerrJep.com.


Pierwsze testy ursusa polegały na pracy z 4-skibowym pługiem zagonowym oraz gruberem o szerokości 2,6m. Nie obyło się jednak bez problemów, okazało się bowiem że długi i ciężki pług zbyt mocno odciąża przednią oś. Jak zwykle rozwiązanie znalazł Rafa tworząc w kilka godzin obciążnik na przedni TUZ ze starego bojlera o masie około 400kg. 4 skiby pracujące na szerokości 35cm każda, i głębokości 30cm nie zrobiły na ciągniku wrażenia. Pokusić się można o stwierdzenia że gdyby była piąta skiba to też by sobie poradził. Podobnie było w wypadku grubera, z którym ursus pracował na ściernisku po kukurydzy. Jedynym mankamentem okazał się układ chłodzenia o zbyt małej wydajności, co chwilami powodowało konieczność postoju w celu wychłodzenia maszyny. Dodatkowy elektryczny wentylator powinien zażegnać problem. Osoby które ciekawi to jak ciągnik radził sobie w warunkach polowych zapraszamy do zapoznania się z naszym materiałem wideo przygotowanym wspólnie z kanałem Travi_Garage. 041b061a72


  • About

    Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

    bottom of page